شرکت خدمات فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

مراحل فریت بار

حمل و نقل بار هوایی

خدمات بار هوایی   : امروز حمل و نقل کالا بین کشورها از سه طریق انجام می شود  هوایی  ، زمینی و دریایی برای انجام امور مربوط به حمل و نقل کالا ها به این سه طریق شرکت هایی تاسیس شده اند .که هر کدام در زمینه های متفاوت این عرصه فعالیت می کنند. و اما یکی از مهمترین دلایل تاسیس این شرکت ها  کاهش تردد مسافران به فرودگاه ها می باشد  این خود عامل مهمی برای کاهش آلودگی و همچنین ترافیک در سطح شهر به خصوص شهرهای بزرگ می باشد. این شرکت ها  با نام های رایج  خدمات بار هوایی (خدمات حمل بار هوایی ) ،  خدمات حمل بار زمینی  (خدمات بار زمینی ) و خدمات بار دریایی ( خدمات حمل بار دریایی ) و نام های رایج دیگری همچون شرکت خدمات بار هوایی و... از این قبیل  تاسیس می شوند . اما هر یک از این شرکت ها وظایفی را بر عهده دارند که در زیر به آنها اشاره ای می کنیم .

حمل بار هوایی

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آبان 1395ساعت 17:24  توسط آربی آرتیون 

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی
ویژگی های وب سایت خبری / دانلود PDF

 

طراحی سایت شرکتی : امروزه با پیشرفت علم فناوری اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی  و تجارت الکترونیک هر شرکتی مهمترین بخش تبلیغات خود را در فضای مجازی دنبال می کند . و برای ورد به این تبلیغات مهمترین فاکتور داشتن وب سایت رسمی برای شرکت است . در اینجا سوالاتی را باید جواب بدهیم .

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آبان 1395ساعت 17:23  توسط آربی آرتیون 

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی : طراحی سایت فروشگاهی یا همان فروشگاه اینترنتی ، در اصطلاح به وب سایت هایی اطلاق می شود ، که به صورت آنلاین اقدام به خرید و فروش کالا و یا خدمات در فضای مجازی می کنند.

طراحی سایت فروشگاهی برای چه کسب و کار هایی مناسب است ؟
طراحی سایت فروشگاهی باید چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد؟
در طراحی سایت فروشگاهی به چه نکات و ویژگی هایی باید توجه داشته باشید ؟
در ادامه این مقاله علاوه بر پاسخ این سوالات ، از صفر تا صد نحوه ی طراحی سایت های فروشگاهی آشنا می شوید ، با وب نوش وب را بنوشید...!

 

طراحی سایت فروشگاهی

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آبان 1395ساعت 17:22  توسط آربی آرتیون 

شرکت خدمات حمل بار هوایی

شرکت خدمات حمل بار هوایی :  خدمات ارسال بار هوای (حمل بار هوایی ) در همه جای دنیا یکی از اساسی ترین روش های ارسال لوازم تجاری و شخصی افراد و شرکت هاست . بسیاری از مهاجرینی که قصد عزیمت به کشورهای دیگر را دارند . مسلما لوازم زیادی از قبیل چینی آلات ، کریستال ، جهیزیه ، آینه شمعدان، فرش ، لباس ، تابلو ، مبلمان و ... دارند . که نیاز دارند آنها را هیز با خود به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند. اما ذدر اینجا قضیه فرق می کند و سوالی در ذهن مسافر پیش می آید و اینکه به چه صورت باید این محموله را به مقصبد خود ارسال کنند .

بهترین روش ارسال بار به کشورهای دور ارسال از طریق هوایی در اصل همان فریت بار ( حمل  و نقل بار هوایی ؛ حمل بار هوایی) است.

حمل بار هوایی

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آبان 1395ساعت 17:21  توسط آربی آرتیون 

فریت پیانو

معمولا پیانوی الکتریک به دو دسته پیانو رومیزی و یا پیانو به همراه میز....تقسیم می شوند که از حداقل وزن 40kg  تا وزن 120 kg بسته به برند ان ها مانند  Yamaha ، korg  ، roland و یا ... تقسیم بندی می شود . که غالبا ......فابریک محکمی دارند که احتیاجی به بسته بندی چوبی ندارد ولی برای بالا بردن امنیت آن ها را جهت حمل و نقل روی پالت پک می گردد که ثابت قرار گیرد و لینتراک جابجا کند و از پرت شدن جلوگیری شود .

دسته دوم پیانوهای دیواری هستند که می بایست پس از بسته بندی اولیه در منزل داخل صندوق چوبی قرار گیرند . وزن پیانوهای دیواری از 140 kg تا 320 kg متنوع می باشد که بستگی به نوع چوب و ساز داخلی به کار برده شده آن ها دارد . بسته بندی این پیانوها به این شکل است که دور تا دور پیانو با یونولینای مخصوص 3cm  کامل پوشیده می شود ( به خصوص پشت پیانو ) ؛ ورودی آن ها را با نایلون های حباب دار که کاغذ های مخصوص ضد خش و نم گیر پوشانده می شد که تقریبا یک الی دو ساعت زمان می برد . سپس اندازه دقیق وضعیت آنها گرفته شده و صندوق چوبی محکم که در آن از روبرو باز میشود ساخته می گردد .
روزی که قرار است بار بارگیری شود افراد متخصص جابه جا کنندگان پیانو به محل امده و پیانو را با چرخ و کمربند های مخصوص از پله ها پایین آورده و داخل صندوق چوبی پشت کامیون قرار داده می شود و محموله به فرودگاه امام خمینی (ره ) جهت انجام امور گمرکی حمل می گردد

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آبان 1395ساعت 16:59  توسط آربی آرتیون 

هزینه ارسال بار

هزینه ارسال بار: ارسال بار لوازم منزل و لوازم شخصی یکی از خواسته ها و نیازهای اکثر مسافرین و مهاجرین به خارج کشور میباشد.

 

ارسال بار


یکی از مشکلاتی که اغلب مشتریان با ان درگیر هستند هزینه های ارسال بار میباشد.در اینجا میخواهیم توضیحاتی در جهت کمک به مشتریان گرامی ارایه بدهیم .اکثر افرادی که قصد عزیمت به کشورهای دیگر را دارند لوازمی از قبیل البسه ُکیف و کفش ُلوازم شکستنی ،ظروف اشپزخانه،کریستال،کتاب،البوم،لوازم دکوری،مبلمان و... جهت ارسال دارند که میبایست فرستاده شود. سه عامل مهم به صورت مستقیم در هزینه ارسال تاثیرگذار است:

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آبان 1395ساعت 16:55  توسط آربی آرتیون 

طراحی و ساخت ربات تلگرام

طراحی و ساخت ربات تلگرام :  با پیشرفت استفاد از شبکه های اجتماعی امروزه خیلی از صاحبان مشاغل الکترونیک به دنبال جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی می باشند . در اصل امروزه شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، اینستاگرام ، وایبر ،  واتس آپ و ... به یکی از روش های تبلیغاتی مهم تبدیل شده اند فلذا استفاده از آنها برای کسب و کار و تجارت الکترونیک اهمیت بالایی یافته است .

از بین تمامی این شبکه های اجتماعی دو مورد در کشور ما بسیار رایج شده :

تلگرام
اینستاگرام

 

ساخت ربات تلگرام

 

طراحی سایت وب نوش با دانش بالایی که در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و توسعه وب سایت دارد . توانسته است به روش های استفاده از کانالهای اجتماعی برای جذب مشتری دست پیدا کند . یکی از این روشها طراحی و ساخت ربات تلگرام به صورت حرفه ای است .

برای کسب اطلاعات بیتر در این مورد می توانید با مشاور ما در زمینه تجارت و بازاریابی اینترنتی تماس حاصل فرمایید :

021-66515088

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آبان 1395ساعت 16:38  توسط آربی آرتیون 

خدمات پشتیبانی سایت وب نوش

پایان طراحی سایت آغاز تعهد ماست  ، به جرات می توان گفت که پشتیبانی و بروزرسانی سایت به اندازه طراحی سایت و امکاناتی که دارد اهمیت دارد . چرا که وب سایت شما به منزله ویترین کاری شماست . وب نوش معتقد است که پایان طراحی سایت ، آغاز تعخد ماست و برای رونق دهی به کسب و کار شما ما پیش شما با پشتیبانی سایت هستیم . وب نوش بهترین خدمات را برایتان ارائه خواهد کرد .

وب نوش یکی از برترین تیم های جوان و خلاق پشتیبانی سایت را در اختیار دارد . که تمام نیازهای شما را برطرف می کند .

تخصص تیم پشتیبانی وب نوش برای پشتیبانی سایت :

1-    گرافیست حرفه ای برای پشتیبانی گرافیکی و ایجاد تصاویر و بنرهای تبلیغاتی برای سایت
2-    طراح حرفه ای وب سایت برای رفع ایرادات فنی وب سایت و افزودن بخش خاصی به سایت
3-    سئو کار حرفه ای برای ارتقاء وب سایت در کلمات کلیدی آن برای موتورهای جستجو
4-    برترین مشاوره تولید محتوا و  کارشناس تولید محتوا برای ارتقاء مطالب سایت
5-    کارشناس هاستینگ و سرور برای امور امنیت وب سایت در پشتیبانی سایت به صورت حرفه ای

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آبان 1395ساعت 16:37  توسط آربی آرتیون 

مفهوم بهینه سازی و سئو سایت چیست ؟

مفهوم سئو و بهینه سازی سایت : طراحی سایت قدم نخست برای وارد شدن در عرصه تجارت اینترنتی می باشد، چرا که اعتبار هر شرکت یا سازمانی که در اینترنت فعالیت می کند بدون شک، وب سایت آنها می باشد. اما در اینجا سوالی وجود دارد که می تواند برای همه پیش بیاید، سوالی که به عنوان دغدغه همه افراد و کارفرمایانی است که به دنبال طراحی سایت هستند.

آیا طراحی سایت به تنهایی برای رسیدن به اهداف تجارت الکترونیک کافی است؟

 

 


+ نوشته شده در  دوشنبه 17 آبان 1395ساعت 16:35  توسط آربی آرتیون